.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۳ ایستگاه آتش نشانی در شهرکهای صنعتی مازندران احداث شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ساخت ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی با هزینه ۱۵ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: با توجه به گستردگی واحدها و افزایش خطرات مترقبه و غیرمترقبه، پرداختن به کاربرهای امدادرسانی نظیر آتش‌نشانی در شهرک‌ها ضروری است و خدمات‌رسانی به‌موقع آتش‌نشانان بیش از هر چیز مستلزم استقرار آن‌ها در مکان مناسب است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: انتخاب مکان‌یابی بهینه ایستگاه‌های آتش‌نشانی یکی از مهم‌ترین وظایف و اهداف شرکت در شهرک‌های صنعتی است و در حال حاضر ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی ساخته‌شده که برای ساخت این ایستگاه‌ها از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرعت عمل، نزدیکی و دسترسی آسان به امکانات امدادرسانی، مهارت و عکس‌العمل به‌موقع در هنگام بروز مشکلات می‌تواند در کاهش خسارات، نقش مهم و کلیدی ایفا کند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران یکی از دغدغه‌های این شرکت را بحث ایمنی، بهداشت و مقابله با حوادث دانست و اظهار داشت: هدف از ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی، ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از خسارات پیش‌بینی‌نشده به واحدهای تولیدی و صنعتی است./.مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.